52 dagen voor vertrek - Reisverslag uit Breda, Nederland van Marie-Claire Vermeulen - WaarBenJij.nu 52 dagen voor vertrek - Reisverslag uit Breda, Nederland van Marie-Claire Vermeulen - WaarBenJij.nu

52 dagen voor vertrek

Door: marieclairevermeulen

Blijf op de hoogte en volg Marie-Claire

09 Januari 2012 | Nederland, Breda

De voorbereidingen zijn in gang en daar hoort natuurlijk ook een waarbenjij.nu bij (kan niet vroeg genoeg zijn ;) )

Op deze site zal ik geregeld berichtjes zetten zodat degene die het leuk vinden kunnen lezen wat ik zoal ga doen in het verre Indonesië.
Zoals de meeste wel weten vertrek ik samen met Anne, Manja, Hanneke en Tom donderdag 1 maart om 17:30 via Londen en Hong Kong naar Surabaya om daar een kleine 4 maanden te blijven. Met zijn vijven gaan wij daar onze afstudeerstage lopen met een bijbehorend project in de psychiatrie, in het ziekenhuis en in de wijk als verpleegkundigen uiteraard.

Zondagochtend 24 juni rond 9:30u landen wij weer op Schiphol (en zit heel het avontuur er weer op:(... nog even niet aan denken... !)

De voorbereidingen tot nu toe:
- We zijn bezig met een taalcursus "indonesisch voor beginners" (helaas ben ik niet in het bezit van een talenknobbel).
- Spuiten worden volgende week gehaald.
- Woning/verblijf en onze prive-sjoof:) wordt geregeld via school.

- volgende stap : VISUM!!

  • 09 Januari 2012 - 21:22

    Jolanda:

    He Marie Claire,

    Tuurlijk ga ik je reisverslagen lezen.
    Ik wens je veel succes, en alle goeds toe. Je bent een kanjer.

    Liefs Jolanda

  • 09 Januari 2012 - 21:25

    Jannemijn:

    Hihi je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen en vandaar... Mijn eerste reactie!

  • 10 Januari 2012 - 14:27

    Chrétienne:

    Hey zusje,

    Super cool dat je dit nu echt gaat doen. Komt nu toch wel dichtbij he. Super spannend, maar ook erg gaaf. Succes met alle voorbereidingen!

    Kus Chré

  • 10 Januari 2012 - 15:21

    Thomas:

    Dat is idd op tijd!!
    Moet ik de spuiten zetten?:P

  • 11 Januari 2012 - 18:07

    Sanne:

    Leuk!! Het komt al snel dichterbij he:D
    Geniet ervan!
    X

  • 18 Januari 2012 - 18:58

    Jac En Ria.:

    Hallo Marie-Claire,
    Natuurlijk gaan wij je volgen. We hopen dat je veel schrijft.
    Succes met de voorbereidingen.
    Jac en Ria.

  • 29 Februari 2012 - 15:23

    Martine:

    Hoi MC!
    Ik heb je site gevonden! :) Leuk!
    Daar ga ik zeker de komende 10 dagen nog op kijken ;)
    Goede reis en geniet er van! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Breda

Stage op Surabaya

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2012

vakantie, vakantie , vakatie....

09 April 2012

Salamat Datang

19 Maart 2012

Aapjes kijken en aap zijn....

04 Maart 2012

WE ZIJN ER!!!!

09 Januari 2012

52 dagen voor vertrek
Marie-Claire

Actief sinds 09 Jan. 2012
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 12388

Voorgaande reizen:

01 Maart 2012 - 24 Juni 2012

Stage op Surabaya

Landen bezocht: